zondag 2 januari 2011

Stockholm part III

En dan waren er natuurlijk ook nog enorm veel aankopen!
In de categorie, ik wist niet wat het was maar nu ik het weet kan ik niet meer zonder:
Je ziet een mini rasp, heel handig! En een losse tuit, deze kan op een petfles geschroefd worden en dan is het een gieter, of een water karaf!
In de categorie souvenirs, in allerlei vormen:
Dalarna paardjes op een kaart, in de vorm van een magneet, op een bordje voor aan de muur, een broche, opstrijk paardjes, een linnentasje en natuurlijk het handgemaakte, houten paardje op folkloristische wijze beschilderd. Vergat wel nog het uitsteekvormpje voor koekjes er bij te leggen.
De categorie die koop ik altijd in het buitenland:
Een Zweedse wereldatlas, Zweedse woontijdschriften, knutselspulletjes, lintjes en mooi plakband, een stempeltje en mooi inpakpapier.
De laatste categorie is de stofjes:
Bij 10 gruppen kocht ik 2 mooie stukjes stof de blauwe en de rode. De groene bloempjes op de achtergrond komt van Emmaus en de bloem van Lagerhaus, dat is eigenlijk een kussensloop maar kan ik natuurlijk voor van alles gebruiken!
Al deze mooie spulletjes krijgen een plekje in mijn huisje. Daar kan ik de komende tijd lekker van genieten. De komende dagen heb ik daar ook nog wel tijd voor want ik heb nog een weekje vakantie! Het is alleen wel de bedoeling dat het 'gewone' leven weer een beetje vorm gaat krijgen. Na alle feestdagen (en de sombere dagen daarvoor), het uitstapje naar Stockholm met alle buiten de deur etentjes die daar bij horen, en al het geproost met alcohol tijdens de laatste uurtjes van 2010 is het nu weer tijd om te gaan sporten, zelf te koken en weer wat regelmaat in mijn leven aan te brengen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk ook wel weer zin in heb!
In de drukte voor de feestdagen heb ik nog een swap gedaan met tolliez en een bestelling bij een nieuw avontuur, nog meer leuke spulletjes dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten