donderdag 24 februari 2011

Round Robin envelop

Wat een leuke projecten zijn er toch allemaal te vinden op internet! Geweldig, het internet lijkt wel een broedplaats voor creatievelingen! Daar mag ik graag naar kijken! Leuk ook dat iedereen het zo enthousiast deelt met elkaar en dat alles zo leuk wordt ontvangen! Zo ook het Round Robin notebook project. Een leuk project waarbij deelnemers een notebook rondsturen en dat invullen met creatieve uitspattingen. Misschien durf ik me wel op te geven voor de ronde die in september van start gaat! Nu hadden ze voor de vele volgers een leuke Round Robin envelop bedacht! Hoe kom je er op! Geweldig! Ik schreef me in. Gisteren ontving ik als deelnemer 7 een grote envelop gevuld met heerlijke hebbedingetjes, plat natuurlijk! Zelf gemaakt of zelf gekocht/verzameld/bewaart. Ik zocht wat uit en ik stopte wat terug morgen gaat ie op de bus naar de volgende!
Links wat ik er uit haalde, rechts wat ik toevoegde
De envelop is nu wel wat dikker geworden, ik hoop dat hij nog door de brievenbus kan!

1 opmerking: