zondag 5 februari 2012

Fine tuning

Nadat ik gisteren mijn groene jurkje niet helemaal naar tevredenheid had afgerond, bleef het kriebelen. Ik besloot om 1 van de jurkjes die ik al had, te verbeteren. Het werd de blauwe, want dat is toch wel echt mijn kleur. Ik knipte weer glimmende stofjes voor tussen de stofjes die ik al heb, zoompje aan de onderkant. Toen het (emotioneel) moeilijkste stuk, kapot knippen wat eigenlijk gewoon goed is. alle stroken losknippen van elkaar, nieuw blauw schirtje zoeken en naaien maar!
Ik ben trots op het resultaat. Dit is zoals ik ook bij het groene jurkje in gedachten had. Misschien pas ik het nog aan. Terwijl ik dit berichtje type, vliegen mijn gedachten al weer alle kanten uit.... stel nu dat ik met tule, en dan met die roze..... ik laat mijn gedachten er nog even over gaan, wie weet volgt er ook nog een fine tuning van de roze variant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten