donderdag 3 mei 2012

De Tostie-fabriek

Die diepvries, dat is een goede opslagplaats voor mijn smoothies, en natuurlijk de leftovers van een lekkere maaltijd maar er is meer..... Omdat ik al een aantal jaar in de horeca werk heb ik ook wel kijkjes in de keuken. Tips die het thuis ook goed doen bijvoorbeeld. Zo weet ik dat je heel goed tosties kunt invriezen. Tosties, die bijvoorbeeld lekker met een soeppie en een salade een makkelijke maaltijd maken. Of gewoon een lazy sunday lunch! Ik kocht dus een heel brood, een pak kaas en wat salami, snipperde een ui en maakte alles klaar voor mijn Tostie-fabriek.
smeren, beleggen, in een zakje stoppen en in de vriezer! Zo liggen er 10 tosties voor mij klaar in de vriezer! Jammie! Misschien niet zo gezond als de smoothies van gisteren maar wel lekker en een budgettip!

1 opmerking: