maandag 7 mei 2012

Fleurige bloemen

Mooie vazen zijn er genoeg te vinden. Mooie boeketten bloemen ook. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar ook goedkoop kun je de fleurige lente in huis halen. Zo verzamelde ik mooie doorzichtige flesjes van bijvoorbeeld de koffiemelk, tomatenketchup, olie, chilisaus en een ciderflesje. Ik spoelde ze netjes om, ontdeed ze van het nodige merkmateriaal met stickerverwijderaar en klaar zijn mijn één-bloems vaasjes. Dit weekend was ik op de markt en daar kocht ik voor €2,40 7 mooie witte/roze bloemen. Ze staan prachtig, fleurig in mijn kamer!

2 opmerkingen:

  1. Eenvoud siert...echt mooi. Daar kan je van genieten in huis, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen