zaterdag 4 december 2010

Hij komt, hij komt......

die lieve goede sint! Dit weekend staat natuurlijk in het teken van de goedheiligman! Ik voerde al met meerdere mensen de discussie of je kinderen nu wel of niet moet laten geloven in het kader van vertrouwen. Er blijken toch nog wel wat mensen die het hun kinderen niet aan willen doen om te liegen. Gelukkig zijn er ook heel erg veel mensen die het spelletje meespelen! Voor mij is Sinterklaas meer een feest dan de kerstdagen!
Dit jaar voor het eerst weer eens lootjes getrokken met de familie. Kadootje kopen voor €15,- en op cryptische wijze de naam van je lootje er op doen. Je hoefde niets te maken, maar dat zou ik zonde gevonden hebben, ik heb me dus toch laten gaan. Het resultaat zal vanaf morgen op dit blog te zien zijn! Nu is het nog broodbakken wachten tot we compleet zijn en dan genieten van het samenzijn!
Veel plezier allemaal!
ps, komende week weer wat creatieve projecten, sporten komt niet in plaats van, maar erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten