woensdag 1 december 2010

Sporten!

Sinds ik klaar ben met studeren heb ik weer meer tijd naast mijn werk. De afgelopen weken ben ik aan het zoeken geweest wat ik zoal met die tijd kan doen. Ik heb enorm genoten maar me soms ook wel verveeld. Ik ben natuurlijk actief geweest met stofjes en leuke projectjes. Heb mijn eerste stappen gezet in de blogwereld, en ben die aan het verkennen geweest! Daar kan ik me uren mee vermaken. Dit alles is alleen niet actief als in ontspanning door inspanning. Nu heb ik dus de knoop doorgehakt en ben ik weer begonnen met sporten. Tot de eerste week van januari ben ik onder begeleiding weer aan de slag aan het gaan op fitness apparaten. Ik leer weer hoe lang ik wat moet doen en hoeveel series met hoeveel kilo ik kan oefenen. Ik ben nu 2 keer geweest deze week en ik moet zeggen..... het geeft een heerlijk voldaan gevoel!
Deze keer geen creatieve inspiraties om te delen, maar gewoon even om te melden wat ik zoal doe, sporten dus! En nu weer lekker een rondje langs de velden en bij lezen!
Fijne avond!

1 opmerking:

  1. wauw wat sportief! Goed van je hoor.
    Maar je blijft toch ook nog leuke projecten doen he?
    Fijn weekend!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen