zondag 5 december 2010

Sinterklaas 2010

Het was een erg gezellige avond. Iedereen had erg zijn best gedaan op de cryptische omschrijving van de persoon voor wie hij of zij een cadeautje had gekocht!
Ik mocht een cadeautje uitzoeken voor mijn nichtje, tevens mijn beste vriendinnetje. Ze had me geholpen met uitkiezen, ze liet duidelijk weten wat ze wel wilde hebben. Een lekkere pyamabroek van de H&M. Ik maakte daar een lekker warm te maken rijstkussentje bij.
De stof had ongeveer dezelfde ruit als de pyamabroek. Ik was blij met het resultaat. N was blij met het kadootje!
Zelf werd ik ook verwend door mijn zusje. Ze woont in Amsterdam en daar is de Albert Cuyp!
Bij Jan de kleinvakman werd een klein schaartje gekocht. Schitterende bandjes en een stof met de hele wereld erop. Dat kan mij als aardrijkskunde juf wel bekoren. Het blauwe stofje doet me natuurlijk al blauw liefhebster ook veel plezier! Dan nog een handig naaisetje! Ik kan weer even vooruit.
En dan die parker pen, dat is een verhaal apart. N gaat volgend jaar trouwen met J, ik heb wel een beetje een vinger in de pap gehad als het gaat om hun samen zijn. Sint heeft laten vragen of ik haar getuige wil zijn! Wat een eer!! Ik heb natuurlijk volmondig Ja ik wil geroepen!!
Na zoveel leuks sloot ik het weekend vandaag in de sauna in Roermond af! Heerlijk, ik ben weer klaar voor een week werken, sporten en creatief aan de slag zijn. Donderdag les 3 (laatste les voorlopig) van de naaicursus!

1 opmerking:

  1. Ohw! wat leuk, getuige zijn bij je zus!
    Maar ik lees dat je wel heeel erg dichtbij mij bent geweest! Ik woon in Roermond! Was het lekker in de Sauna?

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen