zondag 12 december 2010

Voorzichtig met uitpakken

Terwijl ik in mijn vorige post nog kritische kanttekeningen plaats bij het geven van cadeautjes met kerst, kom ik nu met mijn liefde voor inpakpapier uit de kast. Hier een verzameling van mijn mooie rolletjes. Toen ik in London per ongeluk de verkeerde straat nam (Tottenham court road) kwam in langs de flagship store van Paperchase. Wat een heerlijk winkel! Toen al (eind augustus) vol met kerstkaarten en christmasgiftboxes and wrapping paper! En toen wist ik het zeker..... ik loop gewoon graag winkels binnen zoals paperchase waar papierwaren, cadeauverpakkingen en allerlei soorten stationary op kleur gesorteerd naar mij roepen: koop mij, koop mij!! Ik kan vaak weerstand bieden. Het shopt niet zo handig met een rol inpakpapier! Maar soms koop ik een mooie rol, om naar te kijken en soms om te gebruiken! Maar dan roep ik bijna dwingend naar de ontvanger van het cadeautje: voorzichtig met uitpakken!!

2 opmerkingen:

  1. Ojee, een groen monstertje komt een kijkje nemen hier.
    Groen?
    Ja, van jaloezie op je prachtige papier verzameling...
    Ik kan me voorstellen dat je bij voorbaat al roept voorzichtig met het papier! Mijn verzameling is lang niet zo groot maar ik gebruik mijn mooie papier dan ook alleen voor die mensen die papier nog waarderen hihihi...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen