woensdag 3 november 2010

De schaar er in!

Deze titel gaat niet over een leuk stofje, maar over mijn haar. Van de week kregen we de foto's terug die de schoolfotograaf gemaakt heeft. Ik vergeleek hem met de foto van vorig jaar. Mijn haar zat zoveel leuker toen. Nu droeg ik het al die tijd in een staart, strak naar achter, saai en mijn ronde toet werd geaccentueerd. Dat kan beter dacht ik, impulsief ging ik naar de kapper. Resoluut ging de schaar erin, ik ben er blij mee, natuurlijk moet ik er wel aan wennen, maar het groeit vanzelf weer aan als ik toch niet zo blij ben!
Vanavond misschien nog even op zoek op Internet naar leuke tuto's voor tasjes en zo maar ook zeker op de bank.
Op de foto's links mijn stoel en rechts de bank, ziet er uit om op neer te ploffen toch! Het langwerpige blauwe kussen op de stoel is dezelfde als de bloementjes op de bank (niet zo goed te zien) dat zou eerst een laptopsleeve worden, mislukt! Als kussen doet ie het ook heel goed!

1 opmerking:

  1. hi, bedankt voor je berichtje op mijn blog bij de tas. Ik heb een link naar het boek waar het patroon instond gevonden bij Eloleo, en dit vervolgens opgezocht en gescand. Ik wil het je wel mailen als je mij even een berichtje stuurt op susan@vanderdonk.net (het patroon is denk ik niet direct geschikt als je nog niet zoveel heb genaaid, maar moet zeker lukken met wat hulp op de les)
    Op de blog van Eloleo staan trouwens ook heel vel links naar gratis patronen, het is vaak mijn eerste stop: http://eloleo.blogspot.com/p/gratis-patronen_07.html

    BeantwoordenVerwijderen