dinsdag 2 november 2010

Huiswerk, oefenen en een cadeautje voor mama

De herfstvakantie zit er weer op, de wintertijd is ook weer begonnen, avonden genoeg om lekker achter de naaimachine te kruipen! Gisteren deed ik dat al maar ik wilde ook graag buizen, dus ik was er niet helemaal met mijn hoofd bij. Wat een laptopsleeve moest worden, werd een lekker kussen (foto volgt).
Vandaag geen tv maar lekker de hele avond frutselen met stofjes. Eerst mijn huiswerk voor de naailes gedaan, daarna geoefend met dit portemonneetje. En het resultaat:
De bovenste 2 fotootjes laten het huiswerk zien. Een schouderband voor mijn schoudertas. Ernaast ligt een pvc-buisje dat het omdraaien makkelijker maakte. Ik heb het nog niet afgewerkt, daar heb ik weer hulp van Anneke bij nodig. Het portemonneetje was leuk om te doen. Het is niet perfect maar voor mijn doen (ik raffel vaker iets af dan dat ik iets netjes afwerk) is het erg netjes! Blij en trots dus. Voor het eerst een rits gebruikt, ook een leuke oefening. Wie weet ga ik deze nog wel vaker doen. Bedankt Anni-Tas voor de uitleg.
Als afsluiting van de avond maakte ik een cadeautje voor mama, een handigheidje voor tijdens de naailes:
En dan zit de dag er voor mij vandaag weer op. Ik duik mijn bedje in, met de nieuwe Flow! Heerlijk. Morgen weer een dag, wie weet wat ik dan weer ga maken!

1 opmerking:

  1. Oh, wat een lief en leuk cadeautje! Dat is vast een stuk handiger dan mijn speldendoosje. Alvast dankdankdank! XX

    BeantwoordenVerwijderen