zondag 31 oktober 2010

Ketting

Ik melde al eens dat ik samen met collega's wat creatiefs doe. Een aantal jaar geleden was dat het maken van sieraden. Door middel van kettelen verbonden we kralen aan elkaar en maakte zo een mooi halssieraad. Ik was toen meteen verkocht en schafte de nodige spullen aan. Ik maakte kettingen in opdracht van vrienden en kennisen en beleefde daar plezier aan. Op den duur kwam de slop er in en belanden de tangentjes en kralen wat verder op de achtergrond. Sinds ik ben gaan winkelen met collega's heb ik het belang van een mooie ketting weer gezien. In plaats van veel geld uit te geven aan zo'n mooie ketting in de winkel, besloot ik er zelf weer een te maken. Leuk!
Ik gebruikte 2 bruine leren veters en kettelde met bruine glaskralen. Wat losse bedeltjes geven de ketting wat meer body dan alleen maar de kralen. Ik ben tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten