donderdag 21 oktober 2010

Mooie stofjes

Vandaag was ik weer eens op het net aan het zoeken naar van alles en nog wat. Ik vond ook van alles en nog wat, te veel om op te noemen, deze stofjes wil ik blijven onthouden:
Ann Kelle's remix

Ann Kelle Urban Zoologie

Ann Kelle metro market
Van Ann Kelle, ik kwam op haar site via Mikodesign, Julia's Shop en zo doende. Ik word blij van deze vrolijke kleurtjes. Van de mooie producten die je ervan kunt maken. Het begint al helemaal te kriebelen. Nu nog niet aan de slag, maar volgende week wel, dan is het vakantie! Kan ik de hele week achter de brother. En natuurlijk op jacht naar mooie stofjes!

1 opmerking:

  1. Hey, mooie start heb je gemaakt met je blog! En inderdaad leuke stofjes om te onthouden. Je maakt zelf ook leuke dingen zie ik, keep up the good work! En heb een fijn weekend,
    liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen