maandag 11 oktober 2010

pfff....een start

Ik kan zo ontzettend genieten van het nemen van kijkjes in het leven van anderen. Anderen die hun leven zo goed op de rol hebben. Dan denk ik weleens, en ik dan? Ik heb het leven op goed op de rol. Dat is alleen wel moeilijk om toe te geven. Want wat is dat dan, je leven op de rol hebben? Een leuke baan (check) en gezellig sociaal leven (check) een lieve man (.......searching......) een gezin (voor mij niet perse noodzakelijk) en genieten van je vrije tijd (check).

Als ik het zo op een rijtje heb staan dan heb ik een behoorlijk op rolletjes lopend leven. Nu nog genieten van deze gewone, dagelijkse zaken. Door het schrijven van deze blog, kijk ik bewuster naar de NU dingen, en droom ik niet meer alleen maar weg bij het leven van een ander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten