zondag 31 oktober 2010

Een dagje Dordrecht

Afgelopen vrijdag vertrok ik samen met een vriendinnetje naar Dordrecht. Ze kreeg van mij een lunch kado en dat wilde we eens in een stad doen die we allebei niet kende, het werd Dordrecht. Leuke stad. En het was markt. Dus stofjes!!
Dordrecht heeft een mooi historisch centrum, met leuke kleine ondernemers. Er was een mooi kralenwinkeltje waar ik een mooie matroesjka kocht voor aan een zelfgemaakte ketting.
En er was dus markt, met een stoffenkraam (meerdere trouwens) die aanbiedingen had voor €1,- per meter. Ik heb meteen mijn slag geslagen.
En ik kocht knoopjes voor mijn tasje (zie vorige post), met mijn eigen inbreng zijn de bijgeleverde witte knoopjes niet meer heel mooi. Groen vond ik beter passen. Het burberry stofje was een restje op de rol. Altijd leuk om in huis te hebben. Voorlopig liggen de stofjes op kleur in de kast te wachten tot ik er iets mee ga doen.
Het was een gezellig, geslaagd dagje uit. Een leuke laatste dag van mijn herfstvakantie, maandag weer aan de slag!

1 opmerking:

  1. Leuke stad he Dordt? Wat een leuke stofjes heb je gevonden zeg! En voor die prijs? Super zeg! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen