dinsdag 19 oktober 2010

Leuke vooruitzichten!

Komend weekend vier ik dat ik mijn diploma voor aardrijkskunde juf heb gehaald. Zaterdag kook ik voor mijn familie en aanhang, 9 personen in totaal. Ik zit de denken aan lekkere hartige hapjes met een goede salade en een heerlijke soep. Ik bak zelf appeltaart en ik zorg natuurlijk voor lekkere drankjes!
Zondag borrel ik met collega's en een klein clubje vrienden. Ik heb iemand in mijn vriendenclubje die het heerlijk vind om lekkere hapjes te maken voor grotere gezelschappen, daar maak ik graag gebruik van. Wel zorg ik natuurlijk zelf voor drinken, glazen, staantafels en ander noodzakelijke attributen. Spannend vind ik het altijd wel, gezellig natuurlijk, maar ook wel spannend. Voorbereidingen kosten tijd en daar moet ik de komende dagen wel aan denken! Ach, het houdt me van de straat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten