donderdag 11 november 2010

Zoveel moois en leuks.....

Donderdagmiddag ben ik vrij op school, heerlijk! Hoewel ik met een stapel proefwerken in mijn heb staan bedenken of ik ze mee naar huis zou nemen om na te kijken, heb ik dat gelukkig toch niet gedaan! Vandaag is een dag om, bij thuiskomst, natgeregend en wel, meteen onder de hete douche te springen, (check), je thuispak aan te schieten (check) en met een lekkere kop hete kamille thee achter de laptop te duiken! (check)! Mijn dag kan niet meer stuk dus.
Ik luister met de gordijnen dicht naar de woeste wind die om het flatgebouw heen waait, ik steek de kaarsjes lekker vroeg aan en ik lees blogs. Wat is het heerlijk om via via verder te klikken en dan op leuke creatieve verhaaltjes, filmpjes te stuiten, of op een mooie blog met foto's! Mijn lijstje met te volgen blogs wordt steeds langer! Er is zoveel moois en zoveel leuks te vinden op het www. Leuk om te zien dat een aantal Nederlandse bloggers behoorlijk internationaal zijn! Wie weet maak ik ook wel eens de stap naar Engels als voertaal, the title of this blog will be Bleu Blokked of zoiets!
Nog wat blauwe inspiratie om af te sluiten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten