donderdag 18 november 2010

ff balen

Nou, de tas is dus vanochtend voordat ik thuis vertrok al gesneuveld. Balen!
Ik heb weer een mandje af, een rode deze keer. Ik kan het alleen niet laten zien want mijn camera doet raar, zegt dat er iets met de kaart fout is! Balen!
Zit ik hier ook nog een beetje sip en verkouden achter mijn laffe koude thee, ook al balen!
Maar die thee heb ik koud laten worden omdat ik gegrepen was door al het moois dat ik weer vond op internet! Ik wacht met spanning op de nieuwe 101 woonideeën een dezer dagen in mijn brievenbus, er zit een leuke zelfmaakspecial bij! Zin in!
Ik duik nu nog even met mijn hoofd boven een bak kokend water en kamille of dampo inhalatiezalf, wat neusspray erbij en ik kan er weer tegen! Nieuw kopje thee en misschien nog even een nieuwe kleur mandje??\
Fijne avond en tot de volgende keer maar weer. Ik hoop met beeldmateriaal!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor al die gekleurde mandjes! Enne...beterschap.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van je tas, was het toch niet sterk genoeg? Enne, ben jij ook werkzaam in het onderwijs? Ik was dat ook maar nu alweer ruim een jaar fulltime thuis bij de kinderen, ook heerlijk.
    Leuke blog heb je, ik ga je volgen want je gaat vast nog veel leuke dingen maken. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute! Jammer dat ie kapot is gegaan :(

    BeantwoordenVerwijderen