woensdag 24 november 2010

Plaatjes

Zo, daar ben ik weer, een nieuwe sd-card in mijn camera en hij doet het weer als een zonnetje! Eindelijk kon ik dus mooie plaatjes schieten van de gekleurde mandjes, mijn afgemaakte project van de naailes, en de grote blauwe tas die een iets minder grote blauwe tas is geworden!
Zonder plaatjes vind ik een blog maar saai, daarom was het ook even een paar daagjes stil. Ik moet ook wel zeggen dat het erg druk is op school, volgende week leerlingbesprekingen, daarna rapportgesprekken, morgen disco-avond, serious request actie van 3FM. Ik heb de afgelopen dagen dan vooral zelf gelezen bij anderen en ben er niet toe gekomen om zelf iets te melden. Ik had ook niet echt puf om zelf iets te maken. De mandjes maakte ik vorige week al:
paars en rood en alle 4.
Gisteren had ik samen met mama les 2 van de naaicursus. Ik maakte het tasje af van Cath Kidston, ben aardig tevreden over het resultaat. Tasje is een beetje klein maar ok.
Het tasje van Cath Kidston
En dan was er nog de blauwe tas die toch niet helemaal aan de verwachting voldeed. Hij was namelijk al kapot voordat ik het huis verliet. Eigenlijk was hij ook iets te groot dus ik heb hem maar uitgehaald en de stof nog een keer gebruikt. Het patroon van de tas van Cath Kidston heb ik niet 1x zo groot gemaakt maar 1/2 x. Ik heb er ook een klepflap bij bedacht.

De 'nieuwe' blauwe tas
 Ik ben nog erg aan het zoeken hoe het allemaal zit met foto's invoegen en zo. Als er iemand nog tips heeft?
De vooruitzichten voor het komend weekend is wintersweer (ten minste in het noorden, laat ik nu in het zuiden zitten!) binnen zit weer zeg maar! Naast wat dingen voor school voorbereiden kan ik nu weer starten met een nieuw project, ik weet alleen nog niet wat.......het Internet heeft vast inspiratie genoeg!
Tot de volgende keer weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten