dinsdag 27 maart 2012

Inpakken en uitpakken

Op Pinterest heb ik een aantal 'boards' aangemaakt, boards waar ik mooie plaatjes op plaats. Vaak laat i me leiden voor de eerste 'visuele' indruk. Tegenwoordig klik ik door naar de oorspronkelijke bron en dat brengt me bij veel verschillende sites. Wat is het leuk om te ontdekken dat er zo veel mensen, net als ik, van sterren houden of van blauw. En hoe heerlijk is het om rond te snuffelen op sites die volledig in het teken staan van 'organizing'.
Wat ik ook erg leuk vind zijn de links naar de mooie manieren om in te pakken.
En de filmpjes die er over te vinden zijn! Heerlijk!! Het is niet zo dat ik erg materialistisch ben ingesteld maar ik houd gewoon van inpakpapier/cadeautjes/verpakkingen en dat soort dingen. In Engeland hebben ze een groot assortiment inpakmateriaal op kleur vaak, heerlijk om naar te kijken, al die vellen inpakpapier, met bijbehorende lintjes, cadeautasjes of kant en klare cadeaudozen en strikken...ik kan er geen genoeg van krijgen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten