vrijdag 30 maart 2012

Vallende sterren

Sinds september vorig jaar heb ik een nieuw (voor mij dan) duo leren kennen. Ze waren al wat langer bekend in Nederland maar The Voice of Holland zorgde ervoor dat ik ze leerde kennen. Wat zijn ze leuk zo met z'n tweetjes en met de rest, en wat hebben ze stomme liedjes gemaakt! Maar....ik vind dat ze ook erg veel mooie liedjes hebben geschreven. Vallende sterren is er daar één van. Een liedje, geschreven om iedereen te blijven stimuleren om zijn dromen na te jagen.

Over het algemeen zeggen symbolen me vrij weinig, maar sinds ik dit liedje in mijn hart heb gesloten valt mijn blik op sterren; houten sterren, glazen sterren, papieren sterren, ijzeren sterren en nog veel meer sterren.....Sterren op internet vinden mijn weg naar mijn pinterest, heerlijk!
De sterren krijgen een mooi plekje in mijn huis zodat ik me dagelijks af kan vragen: wie ben ik in dit leven om mijn droom op te geven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten