zondag 25 maart 2012

Van zomertijd naar wereldklok

Vanacht is de zomertijd weer ingegaan! Niet dat ik dat gemerkt heb want ik sliep. Ook de klokken in mijn huis hadden mijn hulp nodig om de zomertijd in te laten gaan. Een rondje door het huis was dan ook het eerste dat ik deed.
Gelukkkig zijn het niet zoveel klokken maar ik doe het toch graag secuur. Met name het terughangen vergt van mij, met mijn 1.60 hoog, best wat inspanning. Helaas heb ik vandaag een klok moeten opgeven. Ik kreeg van oma geld voor mijn eerste kamer, dat ik 13 jaar geleden, ik kocht een klok, blauw natuurlijk. Na 26 keer zomertijd/wintertijd en talloze keren goed zetten na lege baterijen heeft hij het vandaag opgegeven. Als ik de klok rechtop houd vallen de wijzers naar beneden. Aangezien het niet de hele dag door half 6 is, heb ik de klok nu opgegeven.
Er ontstond een lege plek aan de muur.....dat is niets.....beetje creatief geweest emt stof en dit is het resultaat.
Nu hangt er een stukje wereld aan de muur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten