zondag 18 maart 2012

Treinreis

Het zit me niet mee de afgelopen dagen, ik heb last van een virus infectie aan de luchtwegen, bah! Het is niet dat ik me echt ziek voel ofzo, maar praten is lastig en mijn stem verheffen doet pijn en kost veel kracht. Met mijn baan in het onderwijs is dit dus niet echt fijn, en in de kroeg trouwens ook niet. Inspanning is ook nog niet fijn, dus het zwemmen en het paardrijden heb ik achterwege gelaten de afgelopen week. Advies is om rust te nemen, en zo min mogelijk praten. En dat doe ik dan maar. Ik zoek niemand op, zorg dat ik in zo min mogelijk situaties terecht kom waarin uitgebreid gekletst wordt, ik kluizenaar dit weekend. Nou ja niet echt natuurlijk want ik kan me best in mijn eentje buiten de deur vermaken met mensen zonder dat ik hoef te kletsen.
Ik kocht dus gisteren een boek, voor het boekenweekgeschenk, zodat ik vandaag gratis met de trein kon. Naar:


Ik was er al lang niet meer geweest daar in het zuidelijke puntje van ons land. Het beviel me wel, ga in de zomer vast nog wel eens terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten